Sjukt inlägg igår, förlåt för det

Men jag mår dåligt nu både fysiskt och psykiskt. Så är det bara, jag kan inte hjälpa det just nu.

Idag har jag haft så ont i magen, eller nej, lite nedanför, vid buken ungefär. Haft kramp varje gång jag skrattat, och jag skrattar ju ofta. Har så jävla ont så jag bara vill gråta. Har nog feber nu ikväll också, helvete med.
Har iallafall skaffat hälinlägg till högerfoten nu, hoppas det hjälper.

Nu får jag lägga av med så här ledsna inlägg faktiskt, det är ju ingen kul läsning.

Idag har jag såklart varit i skolan och kompisarna har fått mig på gott humör, det är tur att dom finns♥ Skrattat har jag och förhoppningsvis slängde jag iväg ett leende :) Fick en blick som gjorde att jag log... Tack tack tack!
Nu kollar jag på Let's Dance och sen ska jag kolla på film, är mitt uppe i en haha! Och förhoppningsvis finns det någon social på msn ikväll, har redan pratat med några! Sociala på msn är det bästa ibland verkligen! :)

Ha det bra läsare!

Bild för 2½ månad sen, härlig är den, med troll-tuperat hår! :D Bjuder på lite bilder när det blir såna här konstiga inlägg! Så att ni inte ska bli utan något kul! :D


Ska hålla mig till det som gör mig på gott humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0