Rubrik okänd

Tja allihopa! Här ligger jag på min säng och lyssnar på musik, just nu spelas Here Without You, underbart bra är den, glad att jag började lyssna på den igen, hade glömt bort hur bra den är! Och den kan även spegla en del av mitt liv ibland.

Idag har det varit skola som vanligt, det var väl ganska roligt. Inte roligt så men ja, ni fattar vad jag menar. Vi i min hemkunskapsgrupp slapp so'n idag! :D Men istället så skulle vi på hälsosamtal med Åsa, tjoho! *hosthost* Det var väl segt eller nåt. Men ja, viktiga saker att veta är det ju!

Ååh jag är lite stolt över mig själv som börjar nå ett av mina mål... Känns så jävla gött! Särskilt för psyket och hur jag blir i allmänhet!

Efter skolan var det konfirmationsträff, riktigt segt som vanligt. Men gott med mackor och saft! Nää men vi skulle göra lite uppgifter och såna grejer. Rita 3 symboler som var viktiga i ens liv. Mina 3 symboler blev: Ett hjärta - kärlek. En Mjällbylogga - Mjällby AIF. 3 glada ansikten - vänner. De sakerna betyder mycket! 

Aja, nu ska jag gå och duscha, ciao!

Förresten... Fernando Torres finns i mitt skåp. Just so you know. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0