Revy ikväll!

Blev ett litet ledset inlägg där igår jaa... Jag mår inte speciellt bättre idag. Plus så har jag fått en jävla ryggvärk på köpet, great.

Men ikväll hoppas jag på att jag kommer få skratta! För då blir det nyårsrevyn inne i stan! Inne i skolan faktiskt, i aulan. Känns väl lite sådär att va i skolan 6 dagar för tidigt! Hahaha nej skojar bara, jag ska ju bara sitta inne i aulan!

Jag var ju på revyn förra året också faktiskt och då var det mycket att skratta åt så hoppas det blir lika kul i år! Jag är faktiskt ganska sugen på och se om dom har hittat på nåt kul om Mjällby också, borde ju ha gjort det haha ^^ Förra året så sjöng dom en låt men den var ju inte så där "rolig", sen pratade dom om Strandvallen, har för mig att det var det om att Strandvallen skulle byta namn. Men hoppas på en kul kväll iallafall!

Haha ja jag minns då det var några förslag i tidningen om vad Strandvallen kunde heta i framtiden...
Chippen Arena - jovisst kanske...
Swedbank Arena - för likt Malmö
BLT Stadium - hahaha usch nej
Chicken Arena - NEJ NEJ OCH ÅTERIGEN NEJ!
Det ska alltid vara Strandvallen!


Hahahah denna scenen minns jag från förra året!


Men nu måste jag fixa mig lite, shuuubre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0