Really need some sleep...

Nu behöver jag verkligen sova.
Har suttit och jobbat på inlägget om fotbollsåret nu i 1-2 timmar och är riktigt trött. Och ja, jag skulle lägga mig ganska tidigt idag men kände att inlägget måste bli klart snart. Funderade på att dela upp det i två delar så att jag skrev om omgång 1-15 först och sen i del två om omgång 16-30 men nu har jag faktiskt skrivit ner alla omgångar. Känns otroligt skönt. Även ifall jag inte har skrivit ner så mycket så ska man ju leta upp vilka Mjällby spelade mot i den omgången, vad resultaten blev (om jag inte visste det själv alltså), målskyttarna och ja, massa sånt. Kollar ju först och främst i min Mjällbypärm som är full med tidningsurklipp, försökt få med så många som möjligt med ibland har det ju blivit ett uppehåll då man inte orkat eller har varit på semester. Eller så har helt enkelt tidningarna slängts innan man hunnit få tag på dom. Nu är det bara bilder som ska läggas in iallafall och med tanke på att en bild tar en evighet att ladda upp så kan det dröja lite... Iallafall med bilderna från systemkameran tar det en riktig evighet.

Nu ska jag ner och borsta tänderna, sen kanske läsa lite, skulle ju läsa hela lovet, gick ju superbra... Nej men måste läsa lite, det får mig att bli tröttare så att jag kan sova. Visserligen har jag provat ett nytt knep på att sova de senaste dagarna.. Fast det är en aning pinsamt att skriva här. Det har iallafall med tankarna att göra och nu när jag är lycklig med de tankarna så går det lättare att somna har jag märkt nu. Känns helt underbart.

Sov gott nu folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0