Psyke och sträckningar

Tjena allihopa, sitter i soffan och väntar på att Polen-Sverige ska börja igen, står 12-14 än så länge, kom igen Sverige, ni måste vinna!

Somnar snart om jag ska vara ärlig, ögonlocken är väldigt tunga. Det var en lång skoldag med ett litet kämpande psykiskt. Eller ja, jag kämpar nästan alltid med mitt dåliga psyke, och idag fick jag kämpa återigen fast jag haft en liten paus de senaste dagarna. Hmm, vi får väl se hur det blir imorn.

Hade redskapsgymnastik igår på idrotten och jag tror att det är det som har resulterat i ett helvete idag. Helvetes sträckningar i armar. Har jävligt ont i armarna, nacken, axlarna och en del av ryggen. Yeap, ganska jobbigt. Men jag struntade i skyttet idag också så har inte tränat denna veckan alls. Men det skulle kanske inte gått så där superbra att försöka skjuta Centrumskottet när man ska stå upp men värk i hela övre ryggpartiet? Inte direkt.

Dessutom behöver jag vila. Ska nog lägga mig tidigt idag. Får ta en ipren till också och se om det hjälper.

Nu åter till handbollen, ciao!

♣Dalibor Doder♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0