Pluggkvällen blev till en träningskväll

Hallå allihopa, sitter hemma hos Felicia! Vi skulle ha pluggkväll med pizza ikväll men detta har ändrat sig till en träningskväll helt plötsligt! Felicia kan en del om träning (oavsett vad hon säger) och är numera som min personliga tränare, ni vet, jag är verkligen svag. Så nu ska muskler tränas upp, särskilt magen, magen får gärna vara mindre och gärna låren men Felicia blir sur på mig då :'( Haha men måste börja träna! Ska börja på dans, jag och Felicia! Hahaha, ja, jag gör typ allt med henne. Måste anmäla oss snart, sista dagen var på måndag, aj aj aj.
Nej men plugga ska vi också någon gång! Mycket behövligt annars riskeras dåligt betyg i teknik.. Fyfan, det vill jag inte ha! Inga jävla IG här!

Nu kanske man skulle börja plugga ja... Sitter i shorts och sport-bh vilket jag tycker är lustigt ^^

Ciao!

Förresten, vi pratar också om vårt hemska hat mot vissa nior ;) Hahaha ååh så jobbiga så vi bara vill strypas lite (a) Nej nu ska vi inte vara elaka... Nu skrattar vi åt ordet "pitta" istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0