Och skolan börjar... I övermorgon! :o

Gokväll! Sitter framför tvn och kollar lite på Morden i Midsomer. Lite så där halvt spännande faktiskt. Men britter... De är helt obeskrivliga.

Var ju på gudstjänst idag inne i stan, den var ju ganska seg. Hahaha såklart men inte lika seg som i Ysane, varade inte alls lika länge och prästerna är "bättre" eller vad man ska säga. Jag satt och blundade och böjde ner på huvudet... Inte för att jag var trött, jag bara tänkte och jag tänker bättre när jag blundar. Hehe, hoppas ingen trodde jag sov.
Efter gudstjänsten gick jag och Felicia hem till henne och planerade sommaren på vägen. Hahaha nej men hoppas på att jag ska kunna följa med henne till Nynäshamn eller någon där stans i en vecka, hon ska dit med sin kusin och hennes kusins kille så hon vill ha en kompis med sig ^^ Och jag vill :D
Både var vrålhungriga så vi gick ner till Konsum och köpte laxfilé! Så det blev ris och lax till mat, göttigt.
Sen var det hockey på kvällen, SIK ledde med 3-0 men tappade det till 4-6, dåligt! Har lyckats bränna tungan på varm choklad också, känns verkligen jätteskönt.

Nu blir det att kolla saker på datorn och sen blir det antingen att gå och lägga sig tidigt eller se på en film kanske, vi får se! Imorn får jag stiga upp i vettig tid, måste ju vänja mig till skolan, den börjar ju... I ÖVERMORGON!!! Shit... Jullovet gick snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0