Nu är det verkligen dags att nana...

Statistiken har ökat idag, sweet! Inte för att det blir många för det men ja, ni vet mig, ökar statistiken och kommer det fler kommentarer så blir jag glad!

Nu är det verkligen dags att nana lite... Som de sjöng när jag var liten, "Nu ska Lina sova och vara så snäll, annars kan det hända att Lina får smäll"... Lina, som jag alltid kallades som liten och även nu av mormor, moster, farbror och lillkusin.

Imorn är det skola.. Och de två jag verkligen kan va med ska kanske inte dit, iallafall inte Nattis och kanske inte Felicia. Denna jävla maginfluensa.. Vi får väl se hur det blir, känner faktiskt själv att jag börjar må illa... Inte bra :s

Gonatt på er, imorn blir det tidig uppstigning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0