Det underbara i sporten

Något jag verkligen fastnar för. Sporten, känslan i sporten. Lagkänslan, målen, vinsterna, förlusterna, känslorna. Nu under handbolls-VM när Sverige har jag varit i soffan och hållt tummen med högerhanden och hållt den mot mitt hjärta ibland när jag är nervös. Ja, så mycket kan sport betyda för mig. Jag kan sitta och skaka när jag är nervös för sport. Som ni märker är jag riktigt fast i sport. Ibland är sport så underbart så att man vill gråta. Särskilt när det gäller fotboll och handboll. Ishockey, curling, skidskytte och skidor kan också betyda väldigt mycket.

Så när jag läste 2 inlägg på David Elms blogg så blev jag... Helt förtrollad, helt fast. Så fantastisk läsning, en fantastisk bloggare. Han skriver fantastiskt bra. Läs och njut av den fantastiska fotbollshistorian som iallafall får mig på fall.

http://www.elmbrothers.se/blogg/david/ett-avslut-en-borjan-och-nagot-fantastiskt/
Det är också inlägget med rubriken 2008.

Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0