Lite videos där ja

Nu fick ni 2 videos att kolla på! Det ska ni skatta er lyckliga för, mouhahah! Den videon där jag spelar saxofon som jag har sagt att jag ska visa kommer jag inte visa för tydligen så funkar inte ljudet på den.. Aja, den var ändå inte rolig ^^

Idag steg jag upp sent som vanligt, orkade inte åka med till farmor idag... Har ännu inte ätit något, är på snäppet till att bli jävligt hungrig nu, måste verkligen äta nåt. Har haft huvudet ovanför en gryta med väldigt varmt vatten vilket var jobbigt när man skulle andas. Spotify och skit är det som gäller nu, blir väl och se en film snart tror jag, ska även prova att bränna lite dvd-skivor så jag slipper ha alla filmer på datorn, det är 45 filmer nu, och jag kommer på nya jätteofta, hehe, minnet lär snart vara slut på datorn eller nåt.

Ajöss till sjöss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0