Lika i Buzz... Jag ville vinna!

Shuu! Andra dagen i skolan var det idag då, hård och lång dag med tre dubbelpass, i so, no och idrott, aj aj aj. Och när man kom in i so-klassrummet satt en ny elev där, 8c hälsar välkommen till Hassan! Verkar vara en schysst kille! Hahaha men det är alltid så här med vår klass... Alla nya slutar efter ett halvår eller lite till. Fredrik, Hlynur (eller Ninni som vi kallade honom) och nu senast stack Fitim. Och säkert några till. Om det är pga vår klass hahaha jaa, vi är ju lite speciella av oss. Men oroa er inte, alla beskriver oss som kanske ganska lata och jobbiga ibland men extremt gulliga, vi är ju inte elaka faktiskt ;)
Vi var 27 i klassen från början i 6:an tror jag... Nu i 8:an är vi 21 stycken.

Följde med Felicia hem efter skolan idag, vi lirade Guitar Hero II och Buzz Junior Monster Rumble! Hahaha vi körde ett maratonspel på Buzz och allt detta slutade LIKA. 25 spel och vi fick lika hahahaha! Jag ville ju vinna!

Imorn blir det att gå till skolläkaren. Får väl se om det går att göra något åt den snea foten. Blir att gå dit på hemkunskapen, Bente kommer bli sur på mig! :o

På idrotten idag var vi i gymmet sista halvan av dubbelpasset och Felicia lärde mig tekniken så jag kunde göra sit-ups igen! Var skitlänge sen jag kunde det och nu kan jag det liiite, iallafall på en sån bräda. Men jag skrattade en del innan jag lyckades. Vi stannade kvar i gymmet och tränade ungefär 20 minuter efter att lektionen hade slutat, tills Jocke, vår lärare, skulle låsa dörren. Men vi kunde ju vara kvar där tills dess när det var 45 minuter tills bussen skulle gå ändå så skadade inte med lite träning ändå ;P

Nu blir det att duscha... Och se om man kan fixa lite alarminställningar, min mobil är helt weird när det gäller alarmet...

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0