Handboll

Just nu är det handboll på tv. Slovakien-Sverige. Go Sweden!!! Dalibor Doder är min favorit.. Inte för att jag brukar kolla på handboll ofta men han har alltid varit min favorit! :) Han är grym!

Annars så spelar jag Shrek 2 på datorn, hahaha jävligt längesen sen man spelade det. Kan vara därför fodralet och skivan var möglad när man drog upp det från källarn. Det luktade inte särskilt gott. Det blev att slänga fodralet och tvätta av skivan lite försiktigt. Men funkar gör det! Såklart är det hyfsad dålig kvalité men spelet är ju ganska gammalt ^^ Ganska roligt är det iallafall!

Nu återgår jag till handbollen sen blir det att äta rester från tacosen igår!

Puss! Det var ju ovanligt att skriva för att vara mig... Höhöhö, ska börja med det nu bara för det.

GO SWEDEN AND DALIBOR DODER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0