Handboll, Solsidan och Time Out

Gokväll på er! I skrivande stund sitter jag och kollar på Time Out, lika roligt som vanligt hahaha! Innan dess var det Solsidan, också det roligt! Och innan dess var det hanboll, Sverige-Kroatien! Matchen slutade 29-25 och Sverige spelade bra! Min favorit, Dalibor Doder, tycker iallafall jag spelade bäst! Och kommentatorerna tyckte också det! Han är grym!

Har inte orkat blogga... Saknar energi och inspiration. Går mest runt och tänker och hatar hela dagarna! Hatar allt folk som snackar skit om mig och Felicia. Vi vet att det är många som gör det då vi nog anses vara mycket irriterande. Hahaha, vad är det för fel på att skratta i skolan egentligen? Jag fattar inte...
Och tänker gör jag ju i princip alltid. Vill, vill, vill!

Nu började en film på tv, I, Robot. Den verkar hyfsat bra, blir kanske att se den.

Imorn skola... Fyfan, har sån lust att slå till vissa personer i ansiktet, en riktig bitchslap skulle de behöva (y)

Nu fick jag en oerhörd lust att göra en smoothie... Yummy.

Ni som snackar skit, dra åt helvete! Ni som är snälla och góa, ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Dalibor Doder, Dado♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0