Gick ju verkligen superbra...

Plugga. Skrev jag innan att jag skulle plugga idag? Oj ja, det gick verkligen så bra, jag har pluggat jättemycket *hosthost*!

Haha nej men det blev inte tid till det faktiskt! Var ju faktiskt ute och gick/sprang en runda innan, blev faktiskt lite springande ändå men det var ganska svårt eftersom det var halt ute och ibland sprang hunden precis vid benen! Men hade inga större problem med hållen iallafall, var mest att benen började brännas efter ett tag!
Kom iallafall hem sen och käkade ett äpple! Intressant va? Jaja, sen ringde iallafall moster Marie och undrade om jag, mamma och bror ville äta tacos med henne och lillkusin Elin, självklart ville vi det! Så duschade och drog dit med detsamma! Mumsigt med tacos, finalen av Fångarna På Fortet, lite choklad och sånt!

Nej men nu kanske det blir lite plugg... Just nu bränner ögonen upp... Känner att tårar börja komma, helvete också.

Lever i en värld som bara luras...

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0