Galen

Är helt galen denna kväll! Har lite rolig musik på som man kan dansa loss till vilket jag verkligen gör! Hoppar och studsar runt som en galning hahaha! Så jävla gött känns det!

Här är spellistan jag kan dansa runt till! Kommer säkert på mer låtar snart! Kom gärna själv med förslag om ni vill! :D
Mohombi – Bumpy Ride
Mohombi – Dirty Situation
Lady Gaga – Bad Romance
Lady Gaga – Just Dance
Lady Gaga – Alejandro
Nelly Furtado – Maneater
Ke$ha – TiK ToK
Shakira – Loca (Featuring Dizzee Rascal) - JS Mix (English Version)
DJ Mangoo Feat Deadline – Fanta & Rosé

Finns knappt nåt roligare just nu! :D Lite musik man även kan träna till också, det ska det fan bli! Ska träna magen igen när träningsvärken gått över (vilket är snart känns det som) sen blir det att fortsätta köra nu, ska fan ta mig komma i form! Nu gick ju inte det här med att börja på dans heller, var alldeles för sent. Jaja, så är det!

Nu ska jag hoppa och dansa lite till! Fan just det, lägga sig nån gång också... Aaw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0