Första dagen i skolan efter jullovet...

Förvånande nog kom jag upp i tid imorse. Det var faktiskt inga större problem, 7 minuter efter att alarmet hade ringt satt jag upp på sängen (tro mig, för att vara mig är det fantastiskt). Klockan var då 06.22 och klockan 07.30 var jag ute vid busshållsplatsen utan att ha haft några större stressbesvär. Även om jag sov/vilade en minut eller två nån gång när toaletten inte var ledig. Frukost hann jag också äta ordentligt, som tur är.

Skolan då, började med matte, nåt snällare kan man ju börja med. SvD sa att vi skulle köra med hårdstart. Vi gjorde nästan ingenting på lektionen. Okej, om det är hårt arbete så visst! Sedan var det dags för elevens val, nu har vi bytt, jag fick bild denna terminen. Så det blev att hålla på med lite vattenfärger så där hux flux. Inte för att jag är bra men jaja, whatever. So, svenska och spanska, de tre s-ämnena, woogedy boogedy. Annars inget särskilt... Lite blickar här och var hahaha. Ja vi får se!

Nu ikväll har jag varit på skytteträning, tänkte ta en kort lugn träning. Men det tyckte inte Johan som direkt frågade mig om jag inte skulle ta och skjuta Poängjakten. Jag hade då ingen aning vad detta var. Fick ett papper med uppgifter man skulle skjuta. Ex 3 skott, 10 skott hur många 8:or eller högre, 5 skott osv... Var jobbigt faktiskt. Man fick olika poäng för hur bra man klarade det. Det gick inte särskilt bra. Jag hade problem med min andning, tjoho, kan inte andas ordentligt, får bara i mig lite luft så det blir små andetag, mycket jobbigt.
Bytte skyttejacka idag också, har haft en och samma skyttejacka nu i kanske 2-3 år, i samma lilla storlek, 152. Så ja, det var ganska dags att byta. Men vad är nästa storlek? En fucking 42:a. Passar verkligen inte, den är skitstor. Dom kunde väl haft typ 170 eller 36/38?

"An apetizer?" "Just nu är det många som ringer MEEEEEN jag behåller min plats i kön" "Hmmmm"
Hahahahahahaha.

Nu är jag trött som in i helvete... Alldeles svag i benen, hela kroppen är trött, behöver äta, dricka och vila lite.

Nu kan fan någon rolig logga in på msn... NU! Och så bara för det så skrev nån random till mig, hooray! En belg. Eller säger man en belgisk? En belgier? En från Belgien. För att ni ska förstå. 

Vi hörs imorn, orkar nog inte blogga mer idag!

Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

Ohhjaa det är det verkligen ! haha

2011-01-11 @ 22:56:46
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0