Beger mig mot Kristianstad

Morning. Vad gör jag uppe så här "tidigt" tänker ni? Jag vet att ni tänker det. Jag vaknade faktiskt till Jay Smith som sjöng Bad Romance klockan 8 denna morgon och har nu duschat och lite annat sånt crap. Jag är förövrigt alldeles svag i kroppen, anledning okänd.
Jaja, varför jag är uppe är för att jag ska åka in med tåget till Kristianstad med Felicia. Och jag har inte lång tid kvar på mig nu så det är bäst att jag går och fönar håret och massa annat crap. Ja, jag gillar att säga det just nu.

Hörs när vi hörs, om inte senare!

Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

phh skååne :D

2011-01-09 @ 13:47:05
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0