Allt folk, hallå

Hallå allt folk, idiotiska fjantar, äckliga fjortisar, stockholmska brats och det goá folket såklart!

Det är paus i handbollen just nu så passar på att blogga innan den börjar igen. Matchen går inte så värst bra tyvärr men det ska ändras!

Ååh, nyfönat hår... Så... Luftigt. Härligt hår har jag nu.

Dagen var ganska tråkig faktiskt men det hettade till lite emellanåt, wow. Gårdagen gav sina grejer. Haha ojsan där ja, jag kan vara lite avslöjande ibland. Några äcklade spyljud har det också blivit idag!

En i skolan har "hälsat" mig att jag är en tönt. Jag hälsade ungefär samma sak tillbaka, idiot (y)

Nu har handbollen börjat igen så måste sluta skriva nu, heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0