All alone

De enda två ord som existerar i min hjärna just nu.

Just nu känns allt förjävligt. Seriöst. Just nu för kanske 20 minuter sedan gick allt snett - igen. Allt jag har jobbat för. Med mitt eviga prat och jag trodde att denna person verkligen började fatta. Men allt var kanske rent onödigt nu när det gick fel igen. Just nu gör jag allt för att försöka fixa det nu.

I'm all alone and I need you now...♥ Om du bara kunde logga in på msn nu...

Jag mår inte så bra just nu, ett par tårar har faktiskt börjat rinna ner från kinderna. Fattar inte riktigt varför, detta har knappt med mig att göra. Men jag bryr mig om folk och vill deras bästa, så är det och oftast får jag skit för detta. Jag talar alltid sanning, iallafall till mina kompisar men oftast får jag skit för det också. Jag förstår inte det.

Gör jag nånsin någonting rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0