1.1.11

Får slänga in ett inlägg nu 1.1.11, har 5 minuter på mig från och med nu!

Och jag skriver mitt nyårslöfte: Att våga mer!

Året 2010 - förändringens år skulle jag själv säga. Jag har förändrats (enormt) mycket på både utsida och insida, särskilt det senare halvåret. Och till det bättre dessutom! Så det är helt great! 2011 ska bli galet bra, det ska jag se till, med hjälp av mitt nyårslöfte! Välkommen 2011!


Om man jämför detta fotot med de från början av året... Skillnad.

Håller på med ett inlägg om fotbollsåret 2010 också men det tar evigheter att göra så dröjer nog innan det kommer upp...


Kommentarer
Postat av: Självaste Felicia

Jag säger bara en sak;

kolla ditt arkiv Januari 2010,

MINNEN!

HAHAHAHAHAHAHA åhh. Härligt.

2011-01-02 @ 00:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0