Vad var det som var på fotot...?

Innan mms-ade jag in en bild och ni skulle gissa vad det var ju (ingen gissade ._.)! Och det var....FOTBOLL!!!! Mjällby AIF-Ängelholms FF. Mamma och bror släppte av mig vid *bered er på skratt* Maxilandia, den nya fotbollsplanen, vid Fjälkinge där jag hade fått reda på att Mjällby skulle spela träningsmatch. Kallt som in i helvete var det, smart var jag och hade mina basketkängor, vinterskor hade varit mycket bättre. Men nästan ingenting stoppar mig från fotboll. Inte ens extrem kyla och sol i ögonen så att de tåras. Kom väl sisådär 20 minuter in på matchen kanske. Blev mål precis innan jag gick in, jag vet dock inte vem som gjorde det. En stund efter att jag hade varit där kikade också pappa in på den nya planen. Han grattade även mig på namsdagen. Han stack för att jobba en bit in på andra halvlek. Men han hann också se en ny spelare göra mål. Jag har dock ingen aning om vem det var, nån grabb med krulligt hår haha! Bra spelade han iallafall! Innan matchen tog slut hann även Tobbe Grahn skjuta in två snygga skott i buren.
Och jag hörde att matchen slutade 4-0 så jag såg alla mål isåfall! Men man vet ju aldrig, inte någon tidning eller Mjällby AIF har ju uppdaterat.
Men men, bra spelat Mjällby!
Btw.... Rut♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0