Tröttheten blir värre

Hur botar man trötthet? Har blivit så oerhört trött sen skolan började igen efter jullovet, mycket värre än vanligt och det är verkligen hemskt. Jag har inte någon energi till någonting! På en skala från 1-10 ligger jag just nu mellan 2-3. Jag somnar fan snart.

Men det får jag inte göra för det är ju säsongsstart för House snart! Fan va gött :D

Finns faktiskt inte mer att skriva... Trött som sagt efter skola, vara lite i mammas nya lägenhet (somnade nästan på madrassen, oj...) och skytte. Skyttet gick dåligt, men bättre i slutet när jag ändrade ställning totalt. Well well...

Sov gott för jag ska fan lägga mig efter House! Fast måste läsa i min bok.. Urgh... Jag har ju 3 stycken böcker! Alla om helt olika saker... Men jag gillar ju att läsa men 3 böcker kan bli lite jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ät mer frukt och grönsaker,

gå väck ifrån dator och tv senast kl 10,

ut och gå varje dag :D

2011-02-02 @ 20:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0