Träningsabstinens

Fick värsta träningsabstinensen ikväll. Tänkte träna lite, ett mål för mig nu, träna varje dag. Träna lite sa jag. Det kanske är lite men det blev iallafall 180 sit-ups och lite armträning på 1 timme och en kvart.. Men tänk att jag är en nybörjare som nästan precis har lärt sig taktiken för sit-ups, att jag måste ha något som håller fast mina fötter. Hahaha, känns skönt att ha fått lite träning ikväll iallafall, imorn ska jag försöka ut och gå-springa en runda men hunden!
Ett nyårslöfte, träna och äta hälsosammare = en bättre kropp. Har bestämt att min mage ska fan bli plattare! Och det ska ske! Sen finns det fienden latheten men den tar jag itu med genom pepp-musik ;) You'll get one song soon.
Plugga fan med, teknikarbetet som ska in i övermorgon, inte check!
Läsa 45 minuter tills på fredag, inte check.
Plugga till no-provet nästa vecka, inte check.
Plugga till hemkunskap till i övermorgon, inte check.
Plugga på amerikanska revolutionen, inte check.
Blir lite teknikgöra nu, läsa lite får jag också göra. Amerikanske revolutionen läser jag på imorn på so-lektionen när vi ska läsa upp om revolutionerna i grupper. Franska revolutionen får jag mini-prov på. No och hemkunskap handlar om samma sak, tar itu med det imorn!
Träna, äta hälsosamt och plugga mer, låter som bra nyårslöfte? Aj aj kapten!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag lovar härmed att jag ska äta mer glass (Y)

2011-02-09 @ 16:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0