Time to go to bed

Snart dags att lägga sig.

Känner att tröttheten smyger sig på. Fast ingen sån trötthet som att jag behöver sova utan bara... Att jag är trött. Trott på allt.
Mår illa med som vanligt, knappt ätit något idag heller frams till middagen, men då åt jag bara för att maten var så god och sen var jag nära på att spy efter att ha ätit så mycket. Till lunch åt jag bara två knäckebröd och var inte alls hungrig. Och tro mig, vid lunch brukar jag verkligen vara hungrig, särskilt när vi äter 12.10.
På tal om andra saker som jag inte har skrivit (tror jag...); Jag har fixat praoplats! Gjorde det på lovet. Efter att ha frågat inne på Team Sportia, Audio Video och Gemla Boden blev det till slut Zoo Träffen, djuraffär förstår ni nog. Ska bli kul, konstigt nog gillar jag lukten av djurmat.. Eeh? Nää, inte gillar den men den luktar ju inte hemskt direkt!
Är också samtidigt lite nervös för det är nog bara en som jobbar där, hade hellre varit bland fler folk... Men det blir säkert bra, hon som jobbar där verkar vara snäll iallafall.
En annan sak är att jag har fått hem ett brev från sjukhuset i Karlshamn. Det handlade om en remissansökan som blivit inskickad av skolsystern/skolläkaren angående min fot då. Ja, vad ska man säga. Jag kommer inte till ortopedläkaren förren inom 4 månader. Jag kan också ansöka till ett annan ortopedmottagning men det kanske bara blir en månads mindre väntetid då och vad är det för mening? Och dessutom är det ju inget akut, jag har lite ont i foten och benet ibland och det känns att det tynger ner men jag kan leva med det.
Nu har mamma sagt att jag borde äta en skål flingor innan jag lägger mig, antagligen pga hur dåligt jag mår och att jag knappt äter, får se om jag kan få i mig lite corn flakes.

Godnattkramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0