Tidningsbudet från Aftonbladet är här

I min säng. What do you say now? ;)
Kidding. Det är Felicia. Som nu gråter för att hon inte är nån jävla kiddning. Stackare. Och nu skrattar hon. Allt är så normalt som det kan bli :)

Min hund är också i sängen fast Felicia är mer hund än henne. Min hund är en katt. Och Felicias katt är en hund. Och både min hund och hennes katt är bäbisar. Sådeså.
Rättelse från Felicia - beeeeebisar.

Det var nog en timme sen jag började på detta inlägg och nu har tidningsbudet stuckit hem.
Bilderna vi har tagit går inte att ladda upp :s
That's all.

Nej förresten, det är inte allt. Rut är min kärlek och min gud. Jason Dolley är också min gud. Fast Rut är min kärlek också. Mitt livs kärlek och mitt livs gud. Japp, precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0