Slappa, träna, film

Så har dagen sett ut. Inte för att jag har kollat på film ännu men ändå :)
Kände att jag slappat alldeles för mycket idag så slängde in lite träning för mage och armar bara för det hahaha! Och imorn så känner jag att jag vill ut och gå och springa lite om jag inte har nåt annat för mig senare på eftermiddagen. Skulle behövas! Något annat som skulle behövas är att bli klar med teknikarbetet som ska in på torsdag! Hehehe... Nej men jag har inte grovjobbet kvar iallafall, det är framsida, sammanfattning (om jag nu behöver någon) och innehållsförteckning som fattas tror jag!
Nu blir det ner och ta ett eller ett par glas vatten, film, läsa och sen sova! Lyssna på låtarna jag förde över till mobilen igår, lite ballader och sånt :) Nåt man somnar till iallafall!
Goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0