Sjuk

Ursäkta för att jag bloggar så dåligt. Men jag har verkligen inte tid nuförtiden. Massa prov och så har det ju varit nu, nästa vecka har jag no-prov också, fyfan. Ska lära mig att göra 3 stycken (tror jag) laborationer utantill själv utan instruktioner för att kunna satsa på ett VG-MVG.
Dessutom har jag gått och blivit sjuk nu också. Halsfluss är det nog inte men har jätteont i halsen och har nog feber, iallafall imorse. Vaknade 5 minuter innan alarmet ringde av att jag hade svårt att andas, halsen hade tjocknat igen jättemycket så kunde knappt prata. Men sov lite till och vaknade en kvart senare och gick ut till mamma och hon sa att jag skulle skippa skolan. Så var inte i skolan idag, sov istället till halv 2 kanske. Nu är halsen lite bättre, men jag hostar hela tiden och har jätteont i halsen, kanske feber också. Så bra att jag inte var i skolan idag. Slår vad om att alla i hela skolan har saknat mig jävligt mycket ;)

Felicia ringde också sen, vi pratade väl i en timme så där. Hon berättade hur tråkigt det är i skolan när inte jag är där och lite vad som hänt idag och så. Skulle velat varit med och sett de konstiga jävlarna ;) Hahaha, så idiotiskt och kul :)
Nu är jag riktigt hungrig, har bara ätit en skål glass idag... Hjälpte liiite mot halsen. Senare ikväll blir det pizza, yummy.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0