Precis haft no-prov

Kände att jag knappt kunde någonting. Iallafall inte vilka grundämnen proteiner och fetter består av eller vad som händer när man inte använder energin direkt. Evelina fatta nada. Men kunde nog alla organ och annat stuff på provet, nice (y) Blir nog ett G iallafall, det är väl vad jag har i no även ifall Katarina säger att jag kan få mer. Har ju fått erbjudande att byta till en bättre grupp men nej tack, jag står faktiskt över det då jag hellre är med min grupp och hellre har Katarina som lärare.

Är i fritan just nu, har skittråkigt.. Om en halvtimme ungefär kanske (orkar inte räkna) så är det so, film blir det nog, vi kollar på The Patriot som verkar bra, vi har bara sett lite än så länge men den handlar om amerikanska revolutionen iallafall.

Nu sitter alla och skriker här, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0