Ortoped

Var hos skolläkaren idag. Var ju där för en månads sen som ni kanske minns om ni har läst det? Han rådde ju mig att köpa hälinlägg för att se om min fot/ben kunde bli rakare. Idag var det dags för att berätta resultatet. Det var inte så "positivt". Visst går jag rakare med foten när jag har hälinlägg men det gör ju ingen skillnad när jag inte har skorna på. Högerfoten är fortfarande kraftigt sne åt höger. Det är fan att den skulle bli så bara för att jag vred den lite när jag stukade foten förra året.

Så nu blir det att få en tid hos en ortopedläkare... Kunde nog dröja 2-6 veckor eller något. Skolsköterskan (som också var där) sa att de nog kunde gjuta ett hälinlägg som är formad efter min fot.

Vi får väl se hur det blir med det hela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0