Måste sluta svära så ofta

Precis kollat igenom 3 avsnitt av Dallas, nu får det nog räcka för ikväll, är lite halvt trött faktiskt. Tänkte ändå kanske kolla på en film, The Social Network isåfall, den verkar riktigt rolig faktiskt. Går skittrögt att ladda ner filmer nu och vissa funkar inte.. Tex Casanova och Garden State men ååh, vill fan se dom! Får väl ha tålamod så kanske det funkar, jaja.
Finns ju fan inget att skriva här känner jag. En sak; Jag måste lära mig att sluta svära när jag ska på konfirmationsläger. Fan, det kommer bli skitsvårt ju. Japp ni ser ju, jag kan ju inte ens skriva ett inlägg utan några svärord med. Men som min gamla lärare sa; Det är ju bara vanliga ord. Eller något liknande sa hon. Iallafall, det kommer bli grymt svårt.
Men att svära mycket, det kommer bara automatiskt. Tyvärr.
Nu till sängen och kanske en film då.
Ajöss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0