Marsvin och saknad

Innan när jag kom hem idag så var det ingen hemma och jag hade ingen nyckel så jaa - där stod jag ute i kylan och kom inte in. Så ringde mamma och sa att dom var och handlade och jag bara tänkte men jaha, jag vill inte stå här och frysa tills ni kommer hem! Så ringde fantastiskt nog in till grannen och frågade om jag fick komma in och det fick jag, förvånande va? ;) Hahaha nej men jag är tydligen alltid välkommen dit :) Men gick in där då och så var brorsan där, han har ju en klasskompis där, Mira, som jag umgicks mycket med när jag var mindre, hon är ju då 3 år yngre än mig ^^ Och sen hade hon värsta sötaste 5 stycken marsvin :D Hahaha gissa om jag fick nåt att göra där då :D Har inte varit där på jättelänge btw ^^ Så kelade skitmycket med marsvinen, särskild med ett, det största som hette... Ehh Theo eller Theodor var det nog ^^ Urgullig!

Så när jag satt där med Theo i famnen och klappade honom så tänkte jag bara på min lilla älskling som jag saknar så jävla mycket! Min älskade lilla Danny! Han dog som gammal, med cancerknuta, blind, döv och krokryggad men ååh vad jag älskade honom! Han var så speciell för mig, så urgullig, rullade sig i sanden så urgulligt, sprang aldrig i hjulet, bara kollade ut från sin övervåning och "pussade" med hans nos, aaw! Saknar honom som in i... R.I.P Danny♥ Glöm inte att du är stark, du överlevde döden en gång! Älskling, jag saknar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0