Kelen gammelkatt och lång skoldag

Hallau kaars. Sitter i fåtöljen och kollar på Simpsons som vanligt. Är helt trött i huvudet, som vanligt det också haha ^^ Kom hem till en ovanligt kelen katt också, aaw så mysig är min gammelkatt♥

Lång skoldag idag, till halv 4. Men med en massa raster som faktiskt kan vara riktigt segt efter ett tag. Hade bara ungefär 30 minuter hemkunskap idag istället för 120 för att vi hade klassråd mitt i all skit. På klassrådet sa de att det kanske skulle hända något imorn kl halv 10... Undrar vad.

Fick reda på vad vi fick på no-provet idag också! Trodde att jag skulle få typ G eller något, kändes som om jag knappt kunde någonting. Men vet ni vad? Jag fick fan VG. Men hela provet är inte klart ännu! Detta var bara teoriprovet, imorn är det praktiskt prov med laborationer! Det blir nog dock enkelt tror jag, bara till att komma ihåg vad man ska hälla i och sånt... Fast nu har jag glömt bort. Eeh.. :)

Nu blir det Family Guy och att äta något tror jag, har ju skytte sen!

See ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0