Känns som om allt är plugg nu

Skepp ohoj matroser. Sitter i soffan och glor, inget att göra. Tänkte ju ut och springa innan men det hann bli mörkt innan jag orkade dra ut ^^ Gör sit-ups senare istället hahaha. Har ju ändå redan haft idrott idag, volleyboll! Inte för att man rörde sig så mycket men ändå.
Ikväll vet jag ej vad som händer. Antagligen ingenting. Är grymt trött nu, kanske rentav går och lägger mig snart! Ett mirakel om det händer, eller rättare sagt, om jag somnar. Nej just det fan, teknikarbetet som ska in imorn kan ju gärna göras klart också! Damn. Jaja, inte mycket kvar iallafall!
Annars det vanliga, förvirrande stuffs.
Konstigt inlägg detta blev... Jaja, trött kanske ja!
Började men en störd morgon också, missade bussen och helt plötsligt satt inte det nån lins i mitt vänsteröga. Jo tack, jag såg jättekonstigt då med skarpt på höger och suddigt på vänster. Blev att springa upp och hämta en ny lins och bli skjutsad till skolan.
Men the good news, hade mini-prov idag på revolutionen vi inte läst om utan bara lyssnat på en redovisning på den idag. Jag som har amerikanska revolutionen fick lyssna på information om franska revolutionen, sen hade jag då mini-prov på det. Alla rätt, det gillas! Imorn blir det ett större prov på min revolution, amerikanska. Hoppas det går bra iallafall, tror det kommer gå bra, kan allt känns det som!
Jaja, nu blir det plugg!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0