Inget att blogga om

Waa, återigen inget att blogga om.

Dagen har varit som vanliga dagar, jag och Felicia blir mer och mer irriterande för varje dag för att reta folk som hatar oss :) Hahaha det är så satans gött ska ni veta ;D
Haha nåt som jag tycker är kul är att alla tjejer oftast har nåt samtalsämne på slöjden då alla tjejer har valt syslöjd och alla killar har valt träslöjd så tjejerna är själva för en gångs skull ;D Alltid är samtalsämnet - ja ni kan väl räkna ut själva - killar. Men idag var det också hur man uttalar statoil. Eller ja, en uttalade det nåt annat, typ statål. Sen förklarade Felicia att det var olja från staten alltså stat-oil.
Nåt som vår klass jämnt kan tjafsa om är också hur man uttalar orden burk, gurka osv... Jag själv uttalar ju det böök och gööka. Vilket de flesta i klassen gör, det gillar jag (y)
Inget kul på tv och snart blir det in till stan och kanske följa med Felicia ner till - på tal om det - statoil och fixa hennes däck till cykeln. Shup shup!
Kanske ingen mer bloggning idag eftersom det inte finns nåt att blogga om, ya ya! En dagens låt blir det btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0