Here I am

Här är jag!

Precis käkat lite våfflor, yummy!
Har varit på en kurs i 3 timmar idag, för att jag ska ta gevärsskyttekortet. Lite genomgång om allt möjligt, allt från regler och till delarna på ett gevär. En halvtimmes fika hanns också med haha ;) Chokladboll, mums. Har fått tillbaka lite av aptiten nu, känns skönt när man knappt har kunnat äta. Fast jag mår fortfarande illa och kan knappt äta. Damn.
Som tur var kändes inte kursen som 3 timmar, kändes mer som 1½-2 istället, bra det. Vi ska träffas minst en gång till, tror det blir söndag nästnästa vecka.
Igår då? Var ju upptagen ungefär hela dagen. Först så var jag i Kristianstad med mamma. Vi var på jakt efter badkläder. Ingen lycka med det, badkläderna har inte kommit in ännu. Men på Bikbok hittade jag en kofta som mamma betalade åt mig, tack tack mamma :) Den är så jävla mysig! Såg att Bikbok och Cubus har jävligt snygga kläder, såna som är lite söt-tuffa, min stil ungefär! Måste skaffa kläder därifrån när jag har pengar till det, just nu är det lite tomt på kortet. Men men, det är ju konfirmation snart, right? ;) Sen om jag kanske inte får pengar det vettifan.
Senare på kvällen var det tjejkväll hos Elemina igen! Kul kul, behövdes för mitt humör. Fast humöret jag visade kanske inte var mitt sanna humör. Men ändå.
Tror inte det är så mycket mer att berätta egentligen förutom att jag myser med min lilla älskling Molly♥
Det är den nya koftan jag har på mig förresten, en college ziphood, lila med ett stort A på, står för Athletic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0