Galan var mycket underhållande

Åhja. Idag var det alla hjärtans dag gala i skolan och man kan väl säga att det blev ett och annat skratt ;D Och hela skolan pratar om det. Eller ja, alla som var i aulan just då. Hahahahahahahaahaha det var fan kul! Det är kul att få i sig ett skratt lite då och då :) Vilket händer hela tiden.. Eeh...

Annars idag då? Mötte helt plötsligt bror min på skolan (han går inte på min skola) som hade hemkunskap och hade kommit upp ur fritan. Och när man kommer hem får man reda på att några killar i 9:an har knuffat in honom i väggen och min reaktion blev ungefär DIIIIIEEEEEE!!!!!!! Mm jaa... Nu var det kanske inte för det utan mest för vilka det var, riktigt irriterande människor, jävla töntar, you suck ;) Fattar inte hur dom orkar..

Cyklade till skolan idag, så mycket skönare än att gå! Går mycket snabbare och man behöver då inte stå ut med kylan lika länge eller få ont i benen när man försöker gå snabbt till skolan. Efter skolan blev det att gå till Statoil med Felicia och pumpa cykeldäcken. Det var det kallaste på länge! Det var så att man var alldeles stel och... Det går inte att beskriva det, det är förjävligt! Hemskt att utstå...

Imorn blir det konfirmationsträff och årsmöte med skytteförening, Gammalstorp SKF.

Nu ska jag kolla runt lite på datorn, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0