Checklista innan jag drar

Börja morgonen med att spraya vax-spray i håret så att det blir jävligt fett, äckligt och inte går att få bort - check
Haft läxförhör på hemkunskapen, tror att det gick bra - check
Lämnat in teknikarbetet efter strul med att öppna dokument och skriva ut - check
Få hjälp av min gamla lärare Hillevi med skrivaren - check
Komma 15 minuter för sent till matten pga skrivaren - check
Inte fatta nånting av fördjupningsboken i matten - check
Haft so-prov på amerikanska revolutionen, tror det gick riktigt bra - check
Varit på skytte och skjutit familjetävling - check
Få full poäng på familjetävlingen (sittande kudde, första gången på... 1 år tror jag) - check
Haft fruktansvärd tinnitus när jag kommit hem - check
Varit på genrep av Furulunds alla hjärtans dag gala så jag inte hade någon spanska - check
Där, skrattat åt den som står och pratar på scenen, en elev som gått på Bokelund innan, Gustav, som hade ryck - check
Troligen fått halsfluss eller något liknande, kan knappt svälja och ibland inte prata, jävligt ont har jag - check
Drar nu härifrån - check

Jag lovar att jag hör av mig mer imorn, har inte tid mer ikväll!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0