Busy all day

Har varit upptagen ungefär hela dagen, därav ingen bloggning förren nu ikväll.
Iallafall så har det varit gäster här! Moster Jeanette och hennes kille Fredrik var här, vi fikade och så. Sen fick båda dom två prova på att spela Guitar Hero för första gången! Dom fick spela Aerosmith, mitt spel haha! Det gick... Bra. Särskilt för moster. Inget illa menat. Enligt dom så spelar jag som ett pro ;) Jag spelar på medium. Och vid få tillfällen på hard. Inte så pro kanske.
Innan det besöket var jag, mamma och bror ute och gick med Molly en lång runda. Okej kanske inte lång men tillräckligt att jag nästan svimmade fast det kan ju bero på att jag har blivit jävligt förkyld och fick solen i ögonen så att de tårades mitt i en lerig backe så att jag blev alldeles yr och knappt såg någonting. Ehe.
Nu ikväll har ju Felicia varit här! Damp som vanligt.
Inte mycket mer att säga... Jo, jag har fixat en skitsnygg bakgrund till min mobil! En bild från min systemkamera på älskade Strandvallen! :D Så fint, så fint...♥
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0