Back to school

Halloj.

Första dagen i skolan idag, fyfan vad trött jag är. Skrattande har det varit som vanligt, mycket mer än förväntat. Tex skratt åt vad wienerkorv är för nåt. Det kommer från Österrike, huvudstaden Wien, och är en korv instoppad i wienerbröd, nu förstår, wienerbrödet fungerar som korvbröd. Eller som vi blekingar säger; kååwbröd.
Annars i skolan är att vi har börjat se en film på engelskan, rolig film är det. Att vi har golvvärme i vår mattesal (jag lovar!). Och... Jag vet inte.
"Oj, oj, oj". KETCHUPSTYLE!

Blir snart upphämtad här i lägenheten av pappa, ska hem till huset och äta ikväll, men kan fortfarande knappt äta, är mätt som fan efter två knäckebröd till lunch, normalt? Nej.
Inlägget jag skrev igår blev raderat av familjeskäl.

Just nu är det skidor på tv. Ganska ointressant för tillfället när det inte går bra för svenskarna.
Ska se om jag kan lira lite guitarhero innan pappa kommer, ajöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0