Allt möjligt

Sorry för att jag inte hörde av mig mer igår men jag hade inte tid direkt.
Eller jo, tid hade jag väl men hade inte orken ungefär.

Var ju på fotboll först! Mjällby AIF-FC Nordsjälland. Matchen slutade 1-0 och målet gjordes av Mr.Mjällby 2.0, Marcus Ekenberg. Mjällby spelade bra första halvlek och sämre andra. Men nu kan man ju tänka så här att vi saknade nyckelspelare som Moestafa El Kabir, Tobias Grahn, Jesper Westerberg och Patrick Osiako. Inte heller den nya killen, Samuel Petrone, var med.

Kollar på skidor, sprinten. Det gick nyss jättebra för svenskarna. Nu går det inte alls bra i semifinalen. Eller vänta... Nej, ingen av de 4 svenska damer som gick till semifinal gick till final. Inte bra. Vi hoppas på att herrarna kan göra bättre ifrån sig.

Annars ser Mjällbys lag riktigt bra ut. Det blir hård konkurrans på mittfältet, jag menar, Tobias Grahn, Daniel Nilsson, Pavel Zavadil, Patrick Osiako, David Löfquist... Är bara lite orolig för försvaret. Men vi har ett bra lag.

Efter fotbollen igår åkte jag nästan direkt och bowlade med lite lantisfamiljer. Jag kom 3:a i min familj och tar min insats som godkänd. Jag brukar nog komma sist men jag kom före bror med en poäng mouhaha! Och jag fick faktiskt en strike. Score.

Idag har jag varit på sportlovsskytte. Samma sak som vanlig skytteträning för min del bara att det inte är på kvällen. Lite inställningar på geväret fick jag hjälp med av Martin, bra det, jag kan ingenting om mitt gevär. Får se om jag får ett bättre skytte nu. Tänkte även skjuta de sista tävlingarna nu innan korthållssäsongen börjar, har inte tävlat alls i stående. Men det kan ju vara en erfarenhetsgrej jag behöver. Behöver också träffa min fysiska och psykiska styrka.

Mår inte bra förövrigt. Som det har varit nu i några dar, mår illa så fort jag hör något eller ser något som har med mat och göra. Kan knappt äta, får trycka i mig maten, tvinga i mig den. Är aldrig hungrig. Spydde också bara för någon timme sen, bara så där rakt upp och ner när jag stod framför kylen och skulle hämta ägg. Jag mår inte bra.

Detta blev ett långt inlägg om olika saker. Orkar inte skriva mer nu. Jofan måste ju berätta att jag var med Nattis igår, vi cpade satan med google translate, att lyssna. Så jävla sjukt kul hur de uttalar namn på svenska! Nattis min snygging, min enda riktiga vän just nu♥ Pratade också med en sjukt trevlig person på msn igår, ny bra vän kan man ju hoppas :)

Nu åter till skidorna. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0