Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag. Något speciellt för mig? Nope, not right now. Eller...? :$

Hahaha men nej som alla vet så är det alla hjärtans dag idag och jag kom inte på någon annan rubrik ändå så. Ni vet, kreativitet är inte min grej. Tyvärr.

Har inte haft någon tillgång till dator idag. Eller jo haha det har jag men jag har inte orkat loggat in. Vi åt middag hemma idag och nu sitter jag med mammas dator. Vilken skillnad det är på hennes stora laptop och min mini-pc. herregud. När jag får pengar till det (om 1000 år) så ska jag köpa en stor laptop som inte är seg som fan.

Har inte hänt nåt annat speciellt idag.. Imorn är det alla hjärtans dag gala och en sak är säker, jag kommer att skratta, jag vet vad som väntar ;) Hahaha, det är nåt att längta till faktiskt! :D

Jo, det hände ju en helt sjuk grej på musiken... Som jag verkligen inte ska skriva här hahahah shit... Jag blev chockad ja.

Men nu hinner jag inte skriva mer ändå så!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0