900

Detta blir mitt 900:de inlägg! Yeey, närmar mig fan tusen! ^^

Detta firar man med pizza och cola ;D Som åts och dracks upp för ett tag sen. Lite Let's Dance på det som faktiskt har varit riktigt bra ikväll. Figge fick säsongens första 10:a, välförtjänt. Börjar tappa mitt tidigare "hat" för lill-Weise, han dansade faktiskt bra ikväll. Det börjar gå upp för Alexander igen, det gillas, han är min favorit! Jaa, så är det. Dessutom var låtarna idag riktigt bra, filmtema, det gillas!
Fast Jason Dolley är fan bäst. Såg han i en ny tv-serie idag. Jason Dolley är Gud.

Nu börjar Let's Dance igen så ska väl kolla på det antar jag... Och hosta lite till, halsen är inte bättre och inte hostan heller tyvärr! Hoppas jag inte smittade Felicia när jag kikade in hos henne en stund innan hon stack till sin pappa!
Jessica Andersson och lill-Weise i duell... Lill-Weise förtjänade inte det. Om jag får säga mitt.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0