You gotta be fucking kidding me...

"Ändra redigerare" och jag fick fram den där menyn med fet, kursiv, understruken text, ikonen där man laddar upp bilder och ikonen där man laddar upp symboler osv...

Men ändå, jag har inte orkat skriva något skit alls här. Jag har suttit och kollat framför datorn väldigt mycket den senaste tiden men nästan aldrig haft webbläsaren uppe. Jag har gjort andra saker... Tacka vet jag Skype. Ni förstår säkert vad det handlar om va? Jo just det, en person, en kille. Och ja, jag är kär. 

Just nu har jag ett litet Dallasmaraton för mig själv iallafall, är inne på säsong 3 just nu, spännande! John Ross III har nästan precis fötts och Pamela och Cliff har fått reda på att de lider av ett farligt virus som nu gör att Pamela inte vill ha ett barn för då får den det viruset och kan dö och hon kan inte berätta det för sin man Bobby. Ja, ni som inte fattar får väl ignorera det. 

Mjällby har fått två nya nyförvärv precis innan jul! Haris Radetinac och Mahmut Özen från Åtvidaberg FF och Varberg BoIS. Fina nyförvärv har jag fattat det som. Samtidigt som vi har tappat David Löfquist till italiensk Parma och Jesper Westerberg till norska Lilleström. Hoppas det går bra för dem!

Idag annars så vid 11 så var jag nere i en källare och städade, alltså luftgevärshallen som skytteföreningen inte ska ha längre i och med att vi flyttar. Har också varit i den nya och nu börjar den se riktigt fin ut! Stor förändring sen jag var där sist vilket inte var längesen! Efter städandet åkte jag och pappa ner till Hällevik för en fotorunda innan solen gick ner. Kan ju kanske ladda upp dem här senare då för att jag äntligen har fattat hur man gör det på den här nya designen på blogg.se, hohoho... 

Jaja, livet rullar det med.

Julklappar? Totalt sett har det blivit två olika kamerastativ, en Dallas dvd-box, earcuff, lipgloss, två choklad (kommer gå upp typ 10 kg efter den här julen...), skyttebyxor (har ju dock redan använt dem) och säkert något till som jag inte minns... Men nästan bäst av allt... MEDLEMSKAP I MJÄLLBYS SUPPORTERKLUBB SILLASTRYBARNA 2012!!!

Hoho, ojsan, nu fick Pamela reda på att hon är gravid, woop woop.

Nu ska jag återgå till mitt tv-tittande iallafall, ska inte missa hela handlingen här... 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0