Verkligen ingen lust

Lust till att skriva har jag verkligen inte... Just den första meningen har skrev jag för en halvtimme sen, hehe. Men är så trött på blogg.se när ingenting funkar nu, inga bilder, "speciell" text, symboler eller "hopp" mellan raderna. Irriterande! Blev en sen natt inatt, som vanligt. La och skrattade i princip hela natten, hoho. Idag steg jag upp sent och fick ett litet städryck så har fixat mycket på mitt rum och så, bara att samla ihop alla gymnasiepapper var jobbigt nog, hur mycket som helst! Hujedamej. Sitter och myser med min vovve och har inte tid med det här skriveriet hoho. Sitter och drömmer mig bort till gymnasietiden. Tänk om jag börjar på det där skyttegymnasiet och flyttar då till Sävsjö? Bo på ett studenthem tillsammans med de andra skyttarna... Gemenskapen! Det kanske skulle bli en grym gemenskap! En sådan gemenskap jag kände på konfirmationslägret, det skulle vara så sjukt grymt! En sådan gemenskap känner man inte här när man bor ute på landet, träffar ju inte direkt någon när jag inte är i skolan tyvärr. Jaja, dags att glo på tv... Wiho, ett stort askmoln! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0