Fattar ingenting!

Tänkte visa min dag i bilder här men vet inte hur man lägger in bilder, blogg.se har ändrat sig jättemycket här! Blir så irriterad... Har inte orkat skriva något, har försökt fixa bilderna och så men har såklart inte funkat. Har inte heller lyckats ladda ner iTunes till datorn, ingenting fungerar idag! Luciaträning idag och jag var nära och svimma. Fick stå på en smal bänk, omgiven med fullt av folk och inte ätit någon lunch förutom en clementin (tycker inte risgrynsgröt borde vara lunch...). Får hoppas att det går bättre imorgon på lucian, då är det riktigt att uppträda inför alla som gäller! Måste lära mig sångerna ordentligt nu... Yesbox. Kärlek till LMFAO, Coldplay, blink-182 och New Found Glory! Också kärlek till Dallas! Tänkte kolla ett avsnitt efter att ha tagit en dusch. Kollar videoklipp från Dallas på youtube, har igen aning om varför egentligen, är lite nördig idag! Har fått reda på mitt svenska-, engelska-, och mattebetyg för höstterminen idag! Samma som förra, VG+, MVG och VG+. Nöjd ändå, hade inte förväntat mig något annat! Matteläraren vill verkligen ge mig ett MVG och frågade mig hur det skulle gå till... Jag måste göra bättre ifrån mig iallafall, en sak som är säker. Ska satsa hårt på nationella proven! Trötter jag är... Uppe alldeles för sent om nätterna, svårt att stoppa. Jaja, ska gå nu så jag hinner kolla Dallas innan jag lägger mig! Ciao. Update; Nu fungerar det inte att göra hopp mellan raderna heller, blogg.se, skärp er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0