Paniken börjar komma

Skrev ett inlägg i eftermiddag på mobilen och självklart gick inte det att lägga upp, det raderades... Fick något enormt ryck då. Men nu är jag här vid datorn och irriterar mig istället på att man inte kan variera texten med fet, kursiv och understruken text!? Och inga symboler heller... Irriterande! Skyttet igår iallafall. Fick inget jättebra resultat men jag var nöjd på ett sätt var det var en period, mellan skott 20-33 ungefär som sköt riktigt bra! Sen tappade jag mitt fokus och det gick verkligen skit. Tyvärr. Så alltså ska jag nu lägga fokus på... Fokus! Dagen har varit helt chill, snackat med folk på Skype och msn och så. Nu tänkte jag se ett avsnitt av Dallas, sen är det minsann dags att lägga sig! Trött är jag även ifall jag gick upp sent idag, sov som en stock hela förmiddagen. Är helt panikslagen. Får inte bort det, ligger och vrider mig i sängen av panik, på vippen till att börja gråta. Magen börjar göra ont och jag känner mig som världens värsta människa, en fullkomlig idiot. Vill kräkas, ligga i sängen och gråta... Jag får sådana här ryck ibland. Ungefär varje dag till och med. Jag vet varför men samtidigt inte. Det är konstigt. Ett avsnitt av Dallas var det som gällde ja! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0