När jag säger att jag ska kolla på film

Så fastnar jag i princip alltid framför datorn, chattandes med någon. Typiskt mig.

Var verkligen bombsäker på att jag skulle kolla på två filmer idag men nej nej, såklart fastnar jag framför denna lilla minidatorn, tjoho. För mycket datorberoende (mest chatt ikväll då), svar ja. 

Men jag har också gjort min historialäxa! Ryska revolutionen och mellankrigstiden. Stalin, Lenin och Hitler. Skönt att ha det avklarat så att inte läraren blir förbannad på mig... Senaste lektionen var hon riktigt förbannad, jag var nästan rädd för henne. Men efter att ha känt henne i snart 3 år så vet jag hur hon är, hon är väl förbannad men också på skämt. Härlig lärare iallafall. 

Har inte ätit mat sedan lunch vid halv 12... Har ätit ett par kanelbullar vid 4 kanske, inget mera. Nu börjar magen kurra lite faktiskt men jag borde egentligen lägga mig. Men ändå sitter jag framför datorn. Jag är en typisk ungdom, great. 

Jaja, det har varit en rolig kväll iallafall, har suttit och fnissat och skrattat och många saker. Härligt i dessa deprimerande tider!

Nu är jag även anmäld till skyttetävling på lördag och skytteläger i januari. Fint.

Dator, käk, sova? We'll see.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0