"Kärringskrälle" och ny mobil

Såg för första gången julkalendern idag och skratta ihjäl mig åt ungen Charlie som sa "Käringskrälle". Höhöhö, sjukt härlig unge!

Seg dag, idrottsprov och allt. Men det gick bra tror jag, hoppas på MVG! Eller iallafall VG, siktar på ett VG i betyg i idrott så det hade varit bra. Bort med alla G betyg! Fem ämnen, bara bort med dem...! Minst VG i genomsnitt, that's it. 

Min nya mobil har kommit idag! Och ja, det blev en iPhone 3GS. Jag personligen tror att jag är mer en android-människa, har alltid varit emot iPhones på något sätt men nu blev det så här. Ett bra erbjudande var det på mobilen och min egna är ju inte fullt frisk så att säga så det var bara att slå till så får vi se vad jag tycker om den! 

Kollar på Idol för en gångs skull ikväll. Bara för att det är final mest. Herregud vad de klagar på Robin idag, jag tycker han är grymt bra! Jaja. De som inte vinner kommer ju ändå längre än vinnaren, haha... Förresten, herregud, Amandas hår!

Inte mycket mer att säga. Gott med hemmagjord pizza och limeläsk ikväll! Imorgon upp tidigt, ska skjuta kl 9.50, blir hämtad ungefär 8.10, känns ju verkligen... Supergött. 

Jo förresten, John Bauer var på skolan idag. Har redan varit på öppet hus men pratade med dem idag igen, om samhäll med inriktning på media och journalistik då. Han jag pratade med pratade mest om hur mycket folk klagade på friskolorna, förra året fick de inte ens vara ute på besök i skolorna och tidningen skrev om att de inte hade utbildade lärare och en massa sådant. Jag vet inte riktigt hur det är men mamma har berättat att hennes jobbarkompisars ungar som gått på John Bauer har fått sina betyg sänkta. Så det är ju absolut inte bra. Men ska nog göra ett studiebesök där och vara med på lektionerna och så iallafall!

Ska dricka min älskade limeläsk nu! Ha en trevlig kväll folket!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0