I'm sorry

Har bara inte orkat med att skriva något de senaste dagarna. Skolan har kört slut på mig och ja, allting, tänkandet om precis allt. Fast egentligen har jag haft tiden och jag har suttit framför datorn men fastnar man i något annat är man körd har jag märkt. De senaste dagarna har varit fulla av olika saker. I onsdags var jag i Lund med några från skolan, studiebesök på Lunds Tekniska Högskola, Vattenhallen Science Center LCH. Det var de som i provvalet hade valt NA-programmet eller teknikprogrammet skulle dit och jag hade ju valt NA som tredjeval då, nu står dock det som förstaval. Coolt i Lund, vi gjorde eget schampo! Och lödade en såkallad "syskonretare". Efter att ha avslutat dagen där skiljdes jag från elever och lärare och blev upplockad av mamma och pappa istället för att åka till Sportec. Skulle testa skyttekläder och sådant där. Och hem kom jag med egna skyttebyxor, skyttejacka och som ett plus på det hela, pannband. Testade att skjuta med dessa igår och det slutade mest med röda märken över nacke och hals efter jackan, den skaver så mycket. På tal om skytte, de ringde från Aleholmsskolan, alltså skyttegymnasiet. Ingen antagning ska det vara helt plötsligt och mina betyg såg bra ut sa han jag pratade med så blev nog inga problem att komma in på skolan alls. Ska göra ett studiebesök där någon dag och ett läger ska också utföras där i februari. Frågade annars om hur mycket träning det är och så. Det viktiga är att skolan går före träningen bara så det kan variera, vilket bara är bra sagt tycker jag, skolan går ju före och det är viktigt att tänka på. Särskilt om man ska gå NA som (nog?) är den tuffaste linjen. Varje dag efter skolan nuförtiden så går jag och lägger mig direkt, antingen vilar jag i några minuter bara eller så gör jag som jag gjorde idag - sover i 5 timmar. Var fruktansvärt trött! Nu är jag lite piggare och ska inte sova riktigt igen. Just nu kollar jag på Titanic på tvn och innan kollade jag på Smurfarna, fin filmkväll här. Ska fortsätta kolla nu, och logga in på min egna dator tror jag, sitter nere med den större som inte har något ljud, ett trögt ä, inget msn och inget Skype. Irriterande värre. Aaw, nu kommer den söta scenen mellan Jack och Rose, när de står där i fören ni vet. Gulligt värre. En bättre framtid ska jag försöka hoppas på iallafall nu! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0