Godmorgon/godkväll?

Nja, kväll är det då inte iallafall. Inte morgon heller för den delen men för mig är det "godmorgon" här!

En lång sovardag som vanligt när det är helger, har behövts hela helgen! Så går det om man är uppe sent på kvällarna.

Filmen jag skulle kolla på igår uteblev dock för socialt folk loggade in på msn och så, roligt det också! 

Sen jag har stigit upp har det inte hänt mycket, startade datorn och parkerade mig i soffan framför tvn och kollade på backhoppning ett tag. Nu är det skidskytte som gäller istället, det är bättre. Socal på msn också, as always. "Bästa vän" är inloggad, alltid lika intressanta konversationer om allt och inget som kan utspela sig! 

Äta skulle vara bra nu också, känner hur magen kurrar. Så får det bli.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0